torsdag 18 september 2008

Idag besökte jag en urmakare med min far. Det ena ledde till det andra, och vips hade jag köpt en klocka för 6.500 kronor. En ganska bra investering, enligt mig.

Nej, egentligen inte. Egentligen köpte jag ingen klocka heller, men jag hittade en riktigt snygg Jaques Lemans som jag förmodligen kommer köpa. Hittade ingen bild, men den var ganska enkel och klassisk. Särskilt dyr var den inte heller. Dessutom värderade jag min guldring. Känns tryggt att veta att jag när som helst i alla fall skulle ha råd med ett gram heroin.

Imorgon (?) ska jag och Sanna boka tatueringstid på Aeon. Känns spännande att kanske få bli tatuerad av en gammal idol, Tomas Hallbom. Dessutom borde jag pierca bröstvårtan, men jag kommer knappt ha råd efter tatuering. Appropå tatuering så tror jag mig äntligen ha lyckats tatuera mig själv. Jag vet inte ifall det kommer hålla, men det ser väldigt fint ut än så länge. Om det lyckas kommer jag förmodligen förstöra rätt så stora delar av min kropp med min hemmabyggda tatueringspenna.

Inga kommentarer: