söndag 28 september 2008

Lyssnar just nu på Woven Hand's senaste platta, Ten stones. Än så länge levererar den samma gamla hederliga gotiska alt-country som Dave Euguene Edwards alltid gör. Om den når upp till samma nivå som mästerverket Mosaic vet jag ännu inte. Det får tiden avgöra.


Jag beställde just The league of Extraordinary Gentlemen: The black dossier. Har försökt få tag på den jättelänge, men den verkar vara slut överallt. Den ska vara i lager enligt bokus, men så stod det förra gången också, och då fick jag ett mail 2 dagar senare där det stod att den var slutsåld. Jag hade tänkt vänta tills den kommer som TPB, men nu får jag den inbunden, komplett med 3-D-glasögon och extramaterial. Men dyr var den, 240 kr med frakt. Nästan dubbelt så mycket som en vanlig TPB kostar. Men förhoppningsvis är den värd varenda krona.

Inga kommentarer: