tisdag 14 oktober 2008

DAGENS OUTFIT

Eftersom att jag inte längre går så mycket i skolan har jag all tid i världen att ägna mig åt mina intressen. För första och enda gången i världshistorien lägger jag härmed upp en Dagens Outfit-bild. Jag vet. Jag borde inte göra det. Jag borde inte gå ned i det bottenlösa träsk där så många unga vackra människor för evigt sitter fast. Men vad ska jag annars göra av mitt liv? Det enda jag vill vara är en snygg, rik och charmig engelsk överklassherre från det sena 1800-talet, i bästa Jane Austen-stuk. Alas, alack! Det kommer jag aldrig bli.

Istället är jag en svettdoftande 90-talist med dålig hy och



Dessutom började jag röka igen idag, vilket resulterade i att jag rökte den kanske bästa cigaretten någonsin. Men allting har sitt slut, så också sagda cigarett. Även detta ack så värdelösa blogginlägg.

1 kommentar:

judit sa...

kanske ska börja modeblogga carl? ;)