torsdag 2 oktober 2008

Just nu försöker jag gå igenom min hårddisk. Det är ganska jobbigt då jag inte har någon som helst ordning. Oftast har jag bara slängt in olika saker i olika mappar, bara för att de inte ska ligga på skrivbordet och ta plats. I min Broder Daniel Forever-mapp har jag till exempel nästan bara bilder. Ibland hittar jag sjukt konstiga bilder, som jag ofta inte själv minns var de kommer ifrån. Som den här bilden, till exempel:




Gräver man ännu längre in finner man min "Skills"-mapp. Där finner vi bland annat:






Samt:



Den mappen är full av bilder på olika människor jag inte alls känner, eller ens någonsin har pratat med. Jag minns faktiskt varför jag började spara bilder på div. Roastersprofiler men omständigheterna är alldeles för komplexa för att kunna förklaras för vanliga dödliga. Viktor förstår, tror jag.

Jag minns när man var yngre, och hade porr på datorn. Man gömde den sjukt långt in i div programmappar för att ingen skulle hitta den. Windowsmappen är ett populärt porrgömställe. Eller var. Nu har väl alla fjortonåringar egna datorer. Hursomhelst så är detta nästan samma grej, fast jag råkar bara slänga in saker i olika mappar som jag sedan glömmer bort. Jag har faktiskt en extern hårddisk med sjukt mycket bilder, bland annat min /b/-mapp. Men den vill inte fungera, så de bilderna kanske jag får se mig i arslet efter.

Nej, nu ska jag fortsätta stalka roastersprofiler! Vi ses i Tibia!

Inga kommentarer: