tisdag 21 oktober 2008

MIna tatueringar

Ibland när jag beundrar min nakna kropp lägger jag märke till att jag faktiskt har två tatueringar. Två tatueringar de flesta inte ens vet om att jag har. Det gör inte så mycket, för de är ganska fula.

Tatuering #1 hade varit snygg om jag hade gjort den med en tjockare nål, eller stuckit djupare. Funderar på att peta om den någon dag, så att prickarna blir större.



Tatuering #2, den är fan inte snygg någonstans. Men jag ångrar att jag inte gjorde den större. Då hade jag i alla fall haft något att garva åt i min stilla ensamhet. Nu är den alldeles för fånig för det.

Problemet är att jag är så fruktansvärt dålig på att rita. Då begränsas snabbt tatueringsmotiv till enkla geometriska figurer och streck. Jag var nära att tatuera mig på knogarna och på handen. Tur att jag inte gjorde det. Men jag vill ha en handpetad tatuering på handen, fast jag vill inte göra den själv. En gång i tiden hade jag "SYD" på mitt ben. Fast den gjorde jag inte nog djup, så den lossnade med tiden.

Så, nu har ni fått se mina fula tatueringar. Vill någon tatuera mig (endast med nål och bläck, givetvis. Maskiner är för bögar) är det bara att säga till,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är på! 8)